Sanoitukset:

  1. Vaaleanpunaiset elefantit
  2. Tirkistelijän tuho
  3. Nelkyt ja risat
  4. Huomiseen
  5. Lapsuudenmuisto
  6. Esma®, laulava kiuas
  7. Eukko riehaantuu (Alkoholisti Irma)
  8. Esma-täti tulee viisukuppilaan
  9. Rakkauden kyyneleet / rooger kirahvin kakkapissa seikailut losanglesisissa

 

Vaaleanpunaiset elefantit

Sorruin huumeisiin
Vodkassa lillun toista päivää
Ja piipusta syyn sain
Meno yltyy vain

On norsut täällä taas
Ne meidät skalpeeraa
Kun konsertissaan kakofonia vuoron saa

On norsut täällä taas
Nyt niitä kuunnellaan
Liukuen kohti yön ikuista onnelaa
Nyt niitä kuunnelkaa

Täällä Esma, neitsyytesi syön
Ja juotan tämän keltaisen mömmön
Täällä Esma, neitsyytesi syön
Ja juotan tämän keltaisen mömmön

Juhlakansa marssii ympyrää
Aamut vilisee, milloin herätään?

*norsujen ääntelyä*

Synnyin, kun valssi soi
Ja fanttini tietenkin oli harmaa
Nyt kaikki on toisin
Olen jäänyt karsinaan

On norsut täällä taas
Nyt niitä kuunnellaan
Kun konsertissaan kakofonia vuoron saa
Nyt niitä kuunnelkaa

Täällä Esma, neitsyytesi syön
Ja juotan tämän keltaisen mömmön
Täällä Esma, neitsyytesi syön
Ja juotan tämän keltaisen mömmön

Juhlakansa marssii ympyrää
Aamut vilisee, milloin herätään?

*norsujen ääntelyä*

On norsut täällä taas
Nyt niitä kuunnellaan
Kun konsertissaan kakofonia vuoron saa
Nyt niitä kuunnellaan

 

Tirkistelijän tuho

Vietti kyyläilyyn
Sisäisen houreen kiihkovoima
Vie silmäni ruutuun
Nenä nuuhkii sua -

Näyt räiskyy kiikariin
Ja pääni jää riittiin
Saa madam fatal silmät okiinsa piikkisiin

Näyt vaihtuu raastaviin
Rekyylihaasteisiin
Peto vai saalis? Sai liskon sakaali kii
Se sieluun sieppaa niin

Laatikossa hukkuu, sokeutuu
Tuo ruma mato - nurkkaan sulkeutuu
Laatikossa hukkuu, sokeutuu
Tuo ruma mato - nurkkaan sulkeutuu

Leikkiliskon nahkat varisee
Liejunlikaiset silmät porisee, oo...

Ee, oo!

Kyyristyn kyyneliin
Vaan silmäni kaikonneet ovat hautaa
Hän päällysti lautaan
Ruhon friikkimiekkosen

Näyt vaihtuu raastaviin
Rekyylihaasteisiin
Saa madam fatal silmät okiinsa piikkisiin
Nyt kaiku vastaa niin:

Laatikossa hukkuu, sokeutuu
Tuo ruma mato - nurkkaan sulkeutuu
Laatikossa hukkuu, sokeutuu
Tuo ruma mato - nurkkaan sulkeutuu

Leikkiliskon nahkat varisee
Liejunlikaiset silmät porisee, oo...

Lellellellellellee, lellellelellellel
Lalallalalall, lelelelellelellellelel
Aa, oo!

Näyt vaihtuu raastaviin
Rekyylihaasteisiin
Saa madam fatal silmät okiinsa piikkisiin
Se sieluun sieppaa niin

 

Nelkyt ja risat

Äidin hoiviin jäin
Ei vuokrakämpät kasva puissa
On tympeää hetkittäin
Baari houkuttaa

Nyt pannaan haisemaan
Ja naiset vonkaa mua
Tie leveni, kun
Näytti vapaus soihtuaan

Nyt pannaan haisemaan
Ja tähtiroolin saan
Bodarin raamit ja älyni huomataan
Kun tähden roolin saan

Hempukoita välttää sun pitää
Ne pojan pilaa, anna ei mitään
Hempukoita välttää sun pitää
Ne pojan pilaa, anna ei mitään

Ettet ilman jäis iltapalaa
Muista palata ennen kahdeksaa!
Niin... juu...

Ja väki kuohahtaa
Kun sankari alkohoolia maistaa
Mun täytyy jo uskaltaa
Oonhan päälle nelkyt vee

Nyt pannaan haisemaan
Ja naiset vonkaa mua
Tie leveni, kun
Näytti vapaus soihtuaan
Nyt tähtiroolin saan

Hempukoita välttää sun pitää
Ne pojan pilaa, anna ei mitään
Hempukoita välttää sun pitää
Ne pojan pilaa, anna ei mitään

Ettet ilman jäis iltapalaa
Muista palata ennen kahdeksaa!
Le le le le le le...

Nyt pannaan haisemaan
Ja naiset vonkaa mua
Tie leveni, kun
Näytti vapaus soihtuaan
Nyt tähtiroolin saan

 

Huomiseen

En mä muistakaan
Paljonko sua mä rakastankaan
Tänne mun suuntaan
Ala päätäs kääntämään

Sua ootan huomiseen
Sua katson koilliseen
On sumuinen sää
Susta muuta ei näy kuin pää

Sua ootan huomiseen
Sä katsot luoteeseen
Luovuta en, sut mä haluan vuoteeseen
Sua ootan huomiseen

Aavikolla sua huutelen
Tuu syleilyyni, niin sua suutelen
Aavikolla sua huutelen
Tuu syleilyyni, niin sua suutelen

Rakastan sua vaikka huomiseen
Häämatkalle vaikka Jubaan!
Eh... oh...

Rakkaus on vaikeaa
On huominen ehkä paljon parempaa
Pohjoisen suuntaan
Ala päätäs kääntämään

Sua ootan huomiseen
Sä katsot luoteeseen
On sumuinen sää
Susta muuta ei näy kuin pää
Sua ootan huomiseen

Aavikolla sua huutelen
Tuu syleilyyni, niin sua suutelen
Aavikolla sua huutelen
Tuu syleilyyni, niin sua suutelen

Rakastan sua vaikka huomiseen
Häämatkalle vaikka Jubaan!
Eh... oh...

Sua ootan huomiseen
Sä katsot luoteeseen
On sumuinen sää
Susta muuta ei näy kuin pää
Sua ootan huomiseen

 

Lapsuudenmuisto

Muisto lapsuuden
Päätänsä nostaa aina silloin
Kun nenäni aistii
Jotain jauhoista

Kun luonas olla sain, mä herkkujasi söin
Ne leivokset sai suuren veden mun kielellein
Kun luonas olla sain, se on nyt muisto vain
Kulhoja nuolin ja kermoja testasin, se on nyt muisto vain

Oon mä Esma, kondiittoritar
Ja tänään paistan mansikkakaakun
Oon mä Esma, kondiittoritar
Ja tänään paistan mansikkakaakun
Luomuaineksin saan maistumaan
Monet lautaset nopsaan tyhjentyy
Mmm... mmm...

Olet jo mennyt pois
Makujen maailma köyhtyi sen jälkeen
En parempaa mistään
Ole vielä löytänyt

Kun luonas olla sain, mä herkkujasi söin
Ne leivokset sai suuren veden mun kielellein
Se on nyt muisto vain

Oon mä Esma, kondiittoritar
Ja tänään paistan mansikkakaakun
Oon mä Esma, kondiittoritar
Ja tänään paistan mansikkakaakun
Luomuaineksin saan maistumaan
Monet lautaset nopsaan tyhjentyy
Ooo...

(Om nom nom...)

Kun luonas olla sain, mä herkkujasi söin
Ne leivokset sai suuren veden mun kielellein
Se on nyt muisto vain

 

Esma®, laulava kiuas

Mökkilöylyissään
Älykäs herra tuumi kerran
"Kai stereot saunaani
Voisi yhdistää"

Lyö vasten saunojaa
Tuo ääni aaltojaan
Saa kaiutin työn
Löylyvieraita viihdyttää

Lyö vasten saunojaa
Tuo huuto lämpöinen
Laitettu suojaan on kaiutin kiljuva
Se kuumaan reagoi

Katso Esmaa, saunan dominaa
Hän laulujansa höyryillä kantaa
Katso Esmaa, saunan dominaa
Hän laulujansa höyryillä kantaa

Kuule kuiskaus kiukaan katalan
"Tervetuloa mökkiin matalaan"

Oo... Ee... Oo...

Kiviä koskettaa katseeni kuuma
Soinnuista nautin
Kun veteni höyrystyy
Se saa Esman laulamaan

Lyö vasten saunojaa
Tuo huuto lämpöinen
Sen kiihottavuus
Uuden ulottuvuuden saa
Lyö huuto lämpöinen

Katso Esmaa, saunan dominaa
Hän laulujansa höyryillä kantaa
Katso Esmaa, saunan dominaa
Hän laulujansa höyryillä kantaa

Kuule kuiskaus kiukaan katalan
"Tervetuloa mökkiin matalaan"

Oo... Le-le-le... Oo...

Lyö vasten saunojaa
Tuo huuto lämpöinen
Sen kiihottavuus
Uuden ulottuvuuden saa
Lyö huuto lämpöinen

 

Eukko riehaantuu (Alkoholisti Irma)

Tuonne kauas pois
Piiloutuu naisen vahva tahto
Sen ystävä uskoo
Eukko hirvittää

Kun eukko riehaantuu
Saa loistaa taivaan kuu
Pois unettomuus
Täällä eukko se vain horjuu

Kun eukko riehaantuu
Ja aivan hulluuntuu
Ystävä lähti, kun intoutuu nainen niin
Ja aivan hulluuntuu

Tanssii Irma, hyppää pöydälleen
On teräs akka, kuusikymppinen
Tanssii Irma, hyppää pöydälleen
On teräs akka, kuusikymppinen

Juopuu kunnes ilta vierähtää
”Kippis sulle, onpas väkevää!”
Eh… oh…

Lattia viinainen
On tahroja siellä, täällä ja tuolla
Ei ystävät auttaa
Voi kun eukko näin juopuu

Kun eukko riehaantuu
Saa loistaa taivaan kuu
Pois unettomuus
Täällä eukko se vain horjuu
Ja aivan hulluuntuu

Tanssii Irma, hyppää pöydälleen
On teräs akka, kuusikymppinen
Tanssii Irma, hyppää pöydälleen
On teräs akka, kuusikymppinen

Juopuu kunnes ilta vierähtää
”Kippis sulle, onpas väkevää!”
Eh… oh…

Kun eukko riehaantuu
Saa loistaa taivaan kuu
Pois unettomuus
Täällä eukko se vain horjuu
Ja aivan hulluuntuu

 

Esma-täti tulee viisukuppilaan

Jos et vielä oo.
Viisukuppilassa käynyt.
Niin voisit tehdä.
Tule mukaan vain.

Tuu viisukuppilaan.
Nyt kirjoittelemaan.
Meil kivaa on ain, tule mukaan nyt vain ja niin.

Tuu viisukuppilaan.
Viisuja lauletaan.
Euroviisut, plus kaikkea muutakin.
Siis tervetuloa.

(Minä Esma, kuppilaankin tuun.
Rekisteröidyn, sitten kirjaudun.)

Minä Esma, kuppilaankin tuun.
Rekisteröidyn, sitten kirjaudun.

Kommentoimaan, kirjoittelemaan.
(Osallistun käännöskisaankin.)
Hoohohohoo.

Eh... Oh...

Jos tarvit apua.
Sitä sä saat, aina kun tarvit.
Et kyllästy heti.
Täällä paljon puuhaa on.

Tuu Viisukuppilaan.
Viisuja lauletaan.
Meil kivaa on ain, tule mukaan nyt vain ja niin.
Siis tervetuloa.

(Minä Esma, kuppilaankin tuun.
Rekisteröidyn, sitten kirjaudun.)

Minä Esma, kuppilaankin tuun.
Rekisteröidyn, sitten kirjaudun.

Kommentoimaan, kirjoittelemaan.
(Osallistun käännöskisaankin.)
Hoohohohoo.

Le le le... Oh...

Tuu Viisukuppilaan.
Viisuja lauletaan.
Meil kivaa on ain, tule mukaan nyt vain ja niin.
Siis tervetuloa.

Le le le le le le le.

 

Rakkauden kyyneleet / rooger kirahvin kakkapissa seikailut losanglesisissa

Kiinnitetty oon
Sydämen kieroon koukeroosi
Kun karata haluun
Miten onnistun?

Rakkauden kyyneleet on luomet poltelleet
Mun palovammat synty vuodatuksistain
Rakkauden kyyneleet, me taasen itkettiin
Liittomme taakan, jos sormesta luovutan
Lupaathan mennä pois?


roogeri on minun kirahvi
hän pasko äsken
walk of fame katuun...xDD

hään on cova vaeltaja boy
se losissa taas tansitti kansaa
luonolista paskantamine
joskus häntä pissattahahahaa
(ooh)
[*jotain epä määräistä huutoa..lultavasti kakka hätä...xD]

 
Hengähdystauon saan
Ja tajusin kuinka luoksesi kaipaan
Nyt arpeni aukee
Minne perhana meen?

Rakkauden kyyneleet
Mä luulin selvinneen
Mun oven eteen
Jos sä riennät uudestaan
En tiedä mitä teen


roogeri on vähän sekasiiin... X)))
hän pasko lastin
walk of fame katuun...[*Esma vetää tunteela..xDDD]

hään on cova bardi pojuneenn
losanglesissa tansitti kansaa
luonolista paskantamine
jskus häntä pissattahahaha
(oo)
(leleileleieleie....(ja..nin..edeleen)
(ooooooh)


Rakkauden kyyneleet (ooooh...)
On haavat auenneet
Mun oven eteen
Jos sä riennät uudestaan
En tiedä mitä teen (leile salami leile)